Puțini oameni se mai gândesc în zilele noastre să își deschidă un magazin fizic. Eventual, iau și această variantă în calcul însă nu ca singura soluție posibilă. Alternativa timpurilor moderne este comerțul online. Serviciile de acest gen sunt mai eficiente din multe puncte de vedere, începând cu costurile logistice, de întreținere și de personal și încheind cu accesul nelimitat al clientului la produsele comercializate, independent de orele din zi la care acesta accesează magazinul, dacă e zi liberă sau nu etc.
3 elemente definitorii
Sunt 3 elemente definitorii pentru comerțul online, elemente de care poate depinde în mare măsură succesul acestuia, din punct de vedere organizatoric și logistic. Acestea sunt achiziția, depozitarea și distribuția produselor.
Dacă în cazul achiziției procesul de împachetare este implicit, în sensul c nu veți avea mari bătăi de cap cu el, produsele fiind în mod normal comercializate în ambalaje speciale, e nevoie de atenție sporită la depozitare și distribuție.
Și, pentru că nu toate mărfurile vin ambalate individual, vor fi ocazii în care cutiile inițiale vor fi desigilate pentru comerțul c amănuntul iar produsele depozitate și expediate în ambalajele alese de către vânzător, adică de către dumneavoastră.
Soluția la îndemână: folia cu bule
Indiferent de natura produselor comercializate, folia cu bule reprezintă soluția perfectă pentru ambalare în condiții ideale. În acest scop,aveți la dispoziție rolele tradiționale de folii cu bule, rolele de folii cu bule mari dar și rolele sau plicurile de folii cu bule ESD, ideale pentru echipamentele și componentele electronice, datorită calităților lor antistatice. E nevoie de ambalaje de acest gen în cazul produselor din categoria electronice, pentru a le proteja suplimentar, nu doar față de șocurile mecanice ci și de descărcările de energie electrostatică ori de eventualele magnetizări, scurtcircuite etc.
Folia cu bule este esențială însă și în cazul altor tipuri de produse. Aceasta le va proteja de efectele nedorite ale mediului înconjurător, de neatenția manipulanților de la serviciile poștale (în cazul căderii pe jos) sau a altor șocuri mecanice neprevăzute care le pot deteriora, producând astfel pierderi de natură economică.